
Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.
Uwaga!
Prosimy o nienadawanie zwrotów do Paczkomatów oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej – takich paczek nie jesteśmy w stanie odebrać i zostaną zwrócone przez przewoźnika do nadawcy.
Zwroty prosimy kierować na adres:
Panattoni Park Tricity North
INSIDELOG - GARDEN E-COMMERCE
Ul. Działkowców 15, 84-230 Rumia
BRAMA T4
Zwrot towaru – opis i procedura
Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. * Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.
Procedura:
-
Zgłoszenie drogą mailową obsłudze sklepu chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: reklamacje@bestgarden.com.pl
Mail powinien zawierać:
- imię i nazwisko,
Pobierz formularz odstąpienia od umowy tutaj.
- adres,
- numer zamówienia,
- nazwę zwracanego towaru,
- numer katalogowy,
- ilość produktów. -
Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.
-
Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe.
- produkt musi być kompletny,
- produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania,
- produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta. -
Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.
Reklamacja – opis i procedura
Wszystkie produkty oferowane przez sklep objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.
Procedura:
- Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
-
Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji drogą mailową na adres reklamacje@bestgarden.com.pl:
Mail powinien zawierać:
- imię i nazwisko,
- adres,
- numer zamówienia,
- nazwę zwracanego towaru,
- numer katalogowy,
- ilość produktów,
- zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji! - Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.